שיווק דיגיטלי לעסקים - החשיפה השיווקית שעוד לא הכרתם!

שיווק דיגיטלי הפך בימינו לאמצעי השיווק העיקרי והדומיננטי, אליו נחשפים הקהלים הגדולים ביותר. למעשה, אם עדיין אין לכם ערוצי שיווק דיגיטליים לעסק, אתם מפסידים אפשרות לשווק לקהלים גדולים, לטרגט את מאמצי השיווק שלכם לקהלי יעד נבחרים, לקבל דוחות מפורטים אודות מידת ההצלחה של קמפיינים ועוד.

אז מה חשוב לדעת על שיווק דיגיטלי לעסקים, שאתם עדיין לא יודעים?

השתכנעתם? שיווק דיגיטלי לעסק מתחיל כאן, השאירו פרטים!

    אפיון לתהליכי בניית אתרים בוורדפרס

    פתרונות שיווק דיגיטלי לעסקים

    אז אמנם שיווק דיגיטלי לעסקים הוא אמצעי השיווק הכי חשוב בימינו, אבל קיימים למעשה אינספור אמצעים לשיווק דיגיטלי, מתוכם צריך לבחור את המתאימים לכם ביותר, כדי להתמקד:

    היתרונות הבולטים של בניית אתרים בוורדפרס

    היתרונות של שיווק דיגיטלי

    שיווק בגוגל

    כולל הרשמה של העסק שלכם בגוגל מפות, כדי שהעסק שלכם יופיע באפשרויות חיפוש מרובות, פרסום חוות דעת של לקוחות, פוסטים ותמונות ב GMB (גוגל מיי ביזנס), קידום אתרים אורגני, או ממומן ועוד.

    שיווק ברשתות חברתיות

    אפשר לשלב אתכם בתור מומחים מקצועיים שעונים על שאלות בפורומים וקבוצות, אפשר לפתוח לכם עמודים עסקיים ולפרסם פוסטים על בסיס קבוע, אפשר לפרסם מבצעים והנחות למי שעושה לכם לייק או פשוט להעביר מידע ללקוחות שלכם.

    קידום ממומן

    אפשר גם לפרסם מודעות ממומנות בגוגל, או ברשתות חברתיות, באפליקציות ועוד.

    פרסום כתבות ברשת

    שיווק באמצעות פרסום כתבות באתרי חדשות אונליין ומקומונים.

    שיווק דיגיטלי באמצעות קידום אורגני

    קידום אורגני אולי שונה מקידום ממומן, אבל אם אתם רוצים לעשות אותו בצורה איכותית, כדאי לקחת חברה, שתעשה עבורכם את העבודה בתשלום.

    כך תקבלו קידום מקצועי ואיכותי, עם סיכוי גבוה להצלחה.

    חברת קידום אתרים, יכולה להיות גם חברה המספקת שירותי בניית אתרי וורדפרס, או בניית אתרים ואז היא גם יכולה לשלב את תהליך הבנייה עם תהליך מיתוג עסקי, דרכו תוכלו לבחור אסטרטגיה מתאימה לקידום אורגני.

    בכל מקרה, יש כמה אלמנטים קבועים בתהליכי קידום אורגני, אשר רובם נוגעים לתהליכי בניית אתרים, כמו אופטימיזציה של האתר על ידי כתיבת תוכן איכותי לאתר, יצירת מפת אתר, יצירת היררכיה נכונה לאתר – בעיקר אם האתר שלכם כולל גם חנות וירטואלית.

    כדאי לציין גם, כי אם האתר שלכם בנוי נכון, תצטרכו להשקיע קצת פחות בתהליכי מיתוג עסקים.

    רוצים לשווק את העסק שלכם? השאירו פרטים

      פתרונות מקצועיים לבניית אתרים בוורדפרס

      אפיקי פרסום דיגיטליים - האם כדאי לכם לשלם על קידום ממומן?

      הפרסום של העסק שלכם צריך להופיע במקומות שבהם נמצא הקהל שלכם. לכן, בין אם אתם מנסים לפרסם בחינם ובין אם אתם משלמים על פרסומות ממומנות, חשוב שהפרסומות שלכם יופיעו במקומות הנכונים:

      מודעות פרסום באפליקציות

      אם הלקוחות שלכם הם בגיל המתאים, פרסומות קופצות באפליקציות יכולות להיות אפקטיביות מאוד, בתנאי שהן מופיעות באפליקציות רלוונטיות.

      אייקון ל: בניית אתרים לעסקים

      מודעות ממומנות בגוגל

      הדרך הכי בטוחה לבצע קידום אתרים, גם אם זה אומר שהאתר שלכם יופיע רק לתקופה קצרה בעמוד החיפוש הראשון בגוגל.

      אייקון ל: פיתוח חנויות וירטואליות

      מודעות ממומנות בפלטפורמות חברתיות

      אפשר לפרסם מודעות בתשלום גם בפייסבוק ובאינסטגרם לדוגמה. היתרון הגדול הוא הדוח שאתם מקבלים לגבי מספר הקלקות, מספר צפיות בסרטון וכן הלאה, לצד האפשרות לאפיין את קהל היעד שלכם בצורה די מדויקת מראש.

      אייקון ל: פיתוח חנויות וירטואליות

      פרסום מודעות ותוכן ממומן באתרי תקשורת גדולים

      מאקו, דה מרקר, ישראל היום, YNET ועוד - כולם מאפשרים לכם לפרסם מודעות ממומנות, או מאמרי קידום, שנראים כמו מאמר רגיל, אך בעצם נכתבו על ידיכם או על ידי כותב תוכן מטעמכם כדי לקדם את העסק.

      בשורה התחתונה – קמפיין פרסון ממומן, או אורגני, יהיה אפקטיבי רק אם תבנו אותו נכון מבחינת אפיון קהל יעד, אפיון עסק ויצירת תכנים איכותיים לקידום.

      סוגי אתרים שניתן לבנות בוורדפרס

      שנתחיל לשווק את העסק שלכם? השאירו פרטים!

        שאלות ותשובות בנושא בניית אתרים בוורדפרס

        שאלות ותשובות על שיווק דיגיטלי

        קידום אורגני עשוי להתמקד באופטימיזציה של האתר, כדי שיהיה קל יותר לקדם אותו בגוגל, אבל קידום אורגני כולל גם פרסום חוות דעת חיוביות של לקוחות שלכם ברשתות חברתיות, דירוג גבוה של לקוחות בגוגל, אזכורים של העסק שלכם באתרים אחרים ועוד.

        כדי לקבוע מהי הדרך הכי מתאימה לשווק את העסק שלכם בדיגיטל, יש לערוך שקלול של כל הצרכים של העסק, לאפיין את מה שיש לעסק שלכם להציע, לאפיין את קהל היעד וגם את המתחרים שלכם – כדי להבין איפה ואיך הכי נכון לשווק את העסק.

        תהליכי קידום אורגניים הם חיוניים לצורך אפקטיביות של העסק ושל האתר. גם תהליכי קידום ממומן יהיו הרבה יותר אפקטיביים אם האתר שלכם עבר אופטימיזציה. בשורה התחתונה – הכי מומלץ לשלב בין השניים.

        איזו חבילה מתאימה לעסק שלך?

        בניית דף נחיתה

        החל מ: ₪1,300

        תשלום חד פעמי

        בניית אתר בוורדפרס

        החל מ: ₪4,500

        תשלום חד פעמי

        בניית חנות וירטואלית

        החל מ: ₪6,800

        תשלום חד פעמי

        השתכנעתם? השאירו פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם!

          חדשות ועדכונים בעולם הדיגיטל